Sunday, December 10, 2017

Hvala gospod Pahor za lepo žilvljenje v Sloveniji in Ameriki(za 46 let mojega korakanja na robu smrti) ter vaše grožnje glede ponovne ugrabitve v Izrael.

Se moram gospodu predsedniku Pahorju osebno zahvaliti še za tistih $2000 Evrov finančne podpore katere sem bil deležen od leta 2006 ko so me skupaj z zahodnimi neonacisti dali na listo nezaposelnih in psihopatskega izživljanja(si je Slovensko sodstvo, z policijo, in psihiatri dalo posebne privilegije katerih človeštvu do sedaj še ni bilo znano).
Mi je povedal Netanyahu da jo bom mahnil kar prostovoljno(prostovoljno ker ko ste diagnosticirani z umsko boleznijo, nimate pravice do orožja) z njim v Izrael, toliko me bodo uničili finančno zanj. In res so tako naredili kakor vidite.

Citiram Netanyahuja, "kaj boš pa bil tam z staro razbitino in brez vsega ko imaš lahko vse v Izraelu"(to in veliko več je dejansko prišlo iz Židovskega gobca v moj obraz z podporo domačega izdajalstva kakršnega naš narod še ne pomnil...to se je dejansko celo uresničilo kar pomeni da ima pri celi zadevi Izrael zelo veliko za opraviti).


In še tistih 2000 Evrov katere mi je bilo potem nasilno odvzeto z morilskimi grožnjami Slovenske države(poleg desetletnega MKULTRA izživljana nad mano), ki me je že tretjič prisilila v beg za lastno življenje iz nje, danes zgleda natančno kot vidite na zgornji sliki. Račun za ponovno pridobitev avta(stare škrtine) iz neonacistične Madžarske je znašal celo več kot je vrednost avtomobila(okoli 2000 Evrov pa še avto je prišel nazaj razbit kakor vidite). Stvari katere naročim iz Kitajske(če mi že uspe kaj prodati) preko ebaya prihajajo do mene razbite, ker ima carinarna v ljubljani posebno trgovinico z popravili(mi je bilo tako rečeno/obljubljeno da tudi bo), tako da še tega ni...

Glede Izraela...Slovenija in Amerika dolgujeta že samo v denarnih vsotah glede prisilne brezposenosti več kot sto tisoč Evrov...glede ostalih kršitev samo delno omenjenih zgoraj, pa sploh denarja ni ki bi jih lahko poplačal. Zato grožnje z Izraelom....zato izsiljevanje.

"Lep" dan je...danes(9 december) je bil moj rojstni dan. Nisem si predstavljal da bom doživel 46 let pod takšnimi okoliščinami in moram priznati da jih globoko obžalujem(že od devetega leta starosti)

Borut Pahor je globoko umsko bolni človek ki se izživlja nad sodržavljani z tehnikami katere svet še ne pomni. Te tehnike vključujejo etnično čiščenje in zverinsko pobijanje naših ljudi(GENOCID).

No comments:

Post a Comment