Thursday, February 15, 2018

Continuation of notification procedure regarding neonazi Orwelianism in Slovenia(regular cover-up of genocide for the sake of the state Israel, USA, Germany and so on)

No such thing as "we didn't know"...all the Slovenia media houses will be notified on next stage in respect to my contacting Slovenian parliamentarians yesterday. here are just few....








TEXT:

Pozdravljeni,

Ime mi je Avsec Boštjan in sam se ukvarjam z novinarstvom v katerega pa sem bil hočeš nočeš prisiljen. Včeraj sem ponovno kontaktiral parlamentarce s spodnjim pismom kjer sem jih zastavil množico problemov v katere so upleteni sami zaradi sprenevedanja. Mislim da je njihovo vedenje v vezi mojega problema nesprejemljivo tako kot državljana Slovenije kakor novinarja. Hvala za pomoč.

lp
Boštjan Avsec 

http://ausertimes.blogspot.si/2018/02/entire-slovenian-parliament-contacted.html

http://ausertimes.blogspot.si/2018/02/slovenian-politicians-were-notified.html

PISMO PARLAMENTARCEM SLOVENIJE

Prosim če se zagrabi gospoda Pahorja ker je s svojimi pomagači šel predaleč proti državljanu Slovenije in novinarju


Vprašal bi vas kdaj bo konec sprenevedanja v zvezi s spodaj navedenimi zadevami. Z svojim ravnanjem ste mi državljanu Slovenije uničili življenje(nebi sploh govoril o gmotnih škodah ker gre in je šlo za zveriska družbena fizična izživljanja napram meni kot posamezniku).

PREKOMORSKE UGRABITVE, PRANJE MOŽGANOV Z SREDSTVI TERORJA(MKULTRA PRI IZVAJANJU KATEREGA SO SE UPORABLJALA STRELNA OROŽJA IN TO NA OBMOČJU SLOVENIJE), PRISILNA NEZAPOSELNOST, GROŽNJE Z UGRABITVIJO V IZRAEL IS STRANI SLOVENSKE POLICIJE IN IZRAELSKEGA MOSSADA, GROŽNJE PRISILNIH MOŽGANSKIH VSADKOV, UNIČEVANJE OSEBNE LASTNINE, PRISILNA NEZAPOSELNOST ZA DOBO 13 LET, ZANIKANJE DO PRAVICE UVELJAVIVE BREZPOSELNE NADOMESTNE POMOČI, ZANIKANJE DO PRAVICE UVELJAVITVE BREZPLAČNE PRAVNE POMOČI(LEGALNEGA SISTEMA), UNIČEVANJE OSEBNE LASTNINE, IZGON IS SLOVENIJE, PRISLNO HOSPITALIZIRANJE IN FIZIČNO IZŽIVLJANJE PSIHIATROV ZA DOBO 18 MESECEV(zaklenjen na oddelku zaprtem oddelku za skoraj 10 mesecev, zastrupljen z tableti v skrajnost kon nisem mogel niti govoriti ker so bila zaklenjene moje čeljusti, do skrajnosti ko nisem zmogel niti hoditi, do skrajnosti ko nisem mogel spati na levi strani kjer je srce zaradi bolezin v osrčju, do skrajnosti ko so me oživili trikrat ker sem spal že več kot 24 ur brez prestanka), MUČENJE Z MIKRAVOLVNIM IN ULTRASOUND OROŽJEM, OZNAČENJE)OŽIGOSANJE ZA UMOBOLNEGA)...

TO SO OSEBNA DELA(KRIMINAL - IZVAJANJE GENOCIDA) PREDSEDNIKA BORUTA PAHORJA IN TEMU MORA PRITI KONEC !!!

Tukaj je moja spletna stran kjer so rayvidni prav tako video posnetki in neskončni dokazi o dogajanjih.

Nekaj posnetkov kateri bi morali zadostovati...
http://ausertimes.blogspot.si/2018/02/neighbor-just-had-nieces-husbandmitja.html

http://ausertimes.blogspot.si/2018/02/netanyahu-left-one-of-his-nieces-here.html

http://ausertimes.blogspot.si/2018/02/not-because-of-her-physical-look-but.html


Vaša politika je ponavljajoča politika kriminala(korupcije in sprenevedanja), ki je posledično pripeljala do druge svetovne vojne.

Prosim če ustavite izvajanje družbenega nasilja nad mano in se primete dela. Tole ni način ne ravnanja z posameznikom in še man sprejemljiv pristo k novinarstvu katerega opravljam samostojno. Prosim da zagrabite Pahorja in vpleteno policijo(da se jih nadomesti z civiliziranimi posamezniki) ki vidi preko njegovih oči.

Moje ime kakor veste je Avsec Boštjan

Krka 1
8000 Novo mesto
Telefon
070811037

No comments:

Post a Comment